sobota, 5 listopada 2011

O samolotach

Witam serdecznie

W ostatnich dniach cała Polska (albo duża jej część) żyła udanym awaryjnym lądowaniem Boeinga 767 na Warszawskim Okęciu. Chyba pod wpływem prezentowanych zdjęć i filmów z tego zdarzenia, postanowiłem pooglądać trochę swoich fotografii lotniczych. Natknąłem się na zdjęcie z 24 lipca 2009 roku. Wówczas to przy Al.Krakowskiej w Warszawie robiłem zdjęcia startujących samolotów. Na jednym z nich znalazł się dokładnie ten sam LOT-owski Boeing o numerze rejestracyjnym SP-LPC.
Boeing 767 SP-LPC, ten który lądował awaryjnie na Okęciu 1 listopada 2011 (zdjęcie wykonane 24 lipca 2009)

Kolejnym zdjęciem które przypomniało mi się pisząc ten post jest fotografia wykonana 4 czerwca 2009 roku. Wówczas to mijała 20 rocznica pierwszych półdemokratycznych wyborów w Polsce i z tej okazji odbył się specjalny lot z Warszawy do Brukseli Boeinga 737 należącego do LOT-u i pomalowanego na złoto. Zdjęcie zrobiłem ze swojego okna i musiałem użyć dużego zbliżenia (dużej ogniskowej). Nie jest to fotografia dobrej jakości, ale zawsze jakieś nawiązanie historyczne jest:).
Złoty Boeing 737 LOT-u (zdjęcie wykonane 4 czerwca 2009 roku)
Na koniec coś z drugiej strony czyli z wnętrza samolotu. Start tym razem Airbusa A320 linii Wizzair. Podobnie jak dwa zdjęcie, film poniżej również z roku 2009 (konkretnie 31 lipca).




Pozdrawiam
Paweł Grodzicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz